Si mai has volgut descobrir el món del vi de manera pràctica i divertida, aquesta és la teva oportunitat! Durant aquest taller únic, gaudiràs d’una experiència inoblidable en un entorn natural, al cor de l’Empordà, aprenent sobre l’elaboració del vi i creant el teu propi vi d’una manera amena i interactiva.
Què et proposem? En grups de 4 a 6 persones, guiat per la sommelier Laura Masramon i l’enòleg Jaume Serra, tindràs l’oportunitat de crear el teu propi vi. A través d’un joc per equips, coneixeràs les varietats de raïm que tenim a la nostra finca i decidiràs quins cupatges fer per crear un vi que reflecteixi el teu estil personal. No és una activitat competitiva, sinó una experiència lúdica, educativa i plena de diversió!
Començarem amb una introducció a la viticultura empordanesa, per entendre millor els nostres terrers i les varietats de raïm que utilitzarem. Després, seràs part del procés de creació del vi, decidint el cupatge i escollint el nom per al teu vi, tot mentre aprens curiositats sobre l’elaboració del vi.
Després del taller… Podràs gaudir d’un passeig entre vinyes, on t’explicarem el nostre projecte i les característiques del territori empordanès. I si vols acabar el dia d’una manera especial, et proposem un dinar maridat amb els nostres vins. Podràs triar d’entre diversos plats de la nostra carta o optar per algun dels nostres menús. Si vols assegurar-te una taula, et recomanem fer la reserva prèviament.
Reserva ara! Tens l’oportunitat de viure aquesta experiència única al festival Vivid 2025! Les places són limitades (30 places disponibles), i les reserves es gestionaran en grups de 4-6 persones. No cal ser un grup preexistent, així que si t’animes a venir sol o amb amics, et farem un lloc!